Thursday 22 December 2011

Di NGORAT Budak Kampung ??? (PArt 1)

Hye !!! ^-^
Hari nih aku nak cite pasal aku aku yang kena ngorat dengn budak kampung dia .
Kawan aku perempuan .
Aku lebih suka kawan dengan budak perempuan :) :D XD .
Budak laki aku kurang sket lh .
#kebanyakanlah#
Nama kawan aku tuh ELINA NATASHA .
Panggil dia ELINA jewr .
Nih gambar dia .
Cun x dia ???

TRAGEDI dia semalam .
Mula2x dia cite kat aku yang ade bdk ngorat dia .
Pastuh aku srh dia cite dari pada dia bngn smpai hbs .
Pastuh dia cite ntah ke hapa bnde .
Penat aku pujuk dia srh cite .
Akhiranya dpt lh siket .

Pada Hari Semalam , 
Dia bangun pagi macam korang lah .
Pegi mandi , pkai baju and terus makan .
Petang tuh dia pegi jalan2x ambik udara ANGIN SEPOI SEPOI :) :D XD .
Dia pegi ambik ANGIN SEPOI SEPOI tuh naik basikal keliling kampung dengan spe enth .
Dia x cite kt aku .
Time dia tengah kayuh basikal , ada satu GENG BASIKAL kampung nih .
Dia datang kat kwan aku nih .
Pastu KETUA GENG tuh ckp cm nih .
"hai wek , nak nombor boleh ??  yah lah malu2x..."
Lebih kurang cam tuh lah TAIKO dia kata .

Lepastuh ape akan terjadi ???
Agak 2x korang pe ???
Mesti lh dia kayuh laju2x macm PELUMBA BASIKAL MALAYSIA .
Memang laju glew dia kayuh .
TERBAIK !!!!

Macam tuh lah cite .
Pendek kan ???
Lain kali aku cite lgi okay ???


Chaw !!! :) :D XD

                                                                                                                                 HASWAN SYAKIER
 

No comments:

Post a Comment