Tuesday 20 December 2011

Ex-Girlfriend

Aku nak cerita kan tentang EX-GIRLFRIEND aku Okay ??

Ni EX aku yang PERTAMA .
Nama dia NUR FARAHIN IZZATY ZAHARI .
Aku kapel ngan dia dari drjh 5 - 6 .
Pertengahan thn 6 aku tros stop kapel ngn dia .
Kisah dia mcm nih .
Time aku drjh 3 , aku tengh termenung tengk member aku ngh beratur srh ckgu check jawapan soalan yng ckgu bgi kt depn .
Pastu kawan aku yang duk sebelah aku kate "farahin,haswan suka ko" .
Pastu aku tros ketuk kpala dia .
Then , bla dh msk drjh 5 aku tros terpikat kat dia .
Tahun seterusnya kitorang putus .
TAMAT BABAK 1 .
Ni EX PART TIME aku yang terakhir .
(ada plak cm nih ==")
Nama dia SITI SHAZWANI .
Dia minx aku kapel PARTIME ngan dia sebb dia nak merasa macam mana orang KAPEL .
Dia dh ade BF .
Tpi BF dia tuh cm nk  nk je lyn dia .
Sekarang nih aku tengah gaduh dengan dia sebb sesuatu .
TAMAT BABAK 2 .

EX aku yang no.3 aku x dpt cri gmbr dia .
Ada memang ada tpi gambar dia ngn kawan dia .
Aku cerita je lah eh ?
Cerita dia macm nih .
PAda suatu hari aku BERTWEET dengn dia .
Pastu aku kate "jom dating :)"
Dia pun jwblh "jom :)"
Pastu aku kate yang aku ska dekat dia .
Dia pn PELIK and x cya aku suka kt dia .
Dia pelik sebb selama nih dia x penh dengr yng aku ska dia .
Pastu aku sms ngn dia and dia ajak aku kapel men2x .
Aku cakaplh x nk , sebb aku nk kapel betul2x .
Then , dia pun stuju .
Pastu kitorang kapel beberapa hari je .
Lepas hbs skolah yang terakhir , hri pertama msk skolah blk dia kate ngn aku dia nk kapel 2x je .
Aku pn kate x nk lh .
Then kitorang pn dh x de ppe .
Time tuh aku tengh baran , and aku gaduh ngn dia kejap .
Budak CHARLIE team aku pn suma baran kat aku .
Tpi aku STEADY je ngn dorang .
TAMAT BABAK 3

Pastu aku dh mls nk KAPEL smpai aku TAMAT PENGAJIAN .
Selama aku belajar ni aku tetap SINGLE and FOREVER ALONE .

Nnti aku cita psl diri aku yng len plak eh ??
BYE 2X :) :D XD

                                                                                                                                 HASWAN SYAKIER

No comments:

Post a Comment