Friday 23 December 2011

Birthday Pak Lang

Hari nih aku cite pasl BIRTHDAY Pak Lang aku .
Cite dia smalam .
Birthday Pak Lang aku pn smalam .
Pagi tuh aku bangun pukul 9.30 sebb semangat nak on FB ngn Updat BLOG nih .
Glew lh .
Awal kan aku bangun ??? :)

Lepas aku update Blog aku yang lawa nih .
Aku men GAME kat FB smbil tengk ASTRO CARTOON .
CARTOON pompan pn aku lyn .
Glew lh !!!

Puya lama aku men GAME kat FB smbl tengk CARTOON .
Sapai NADA CINTA ula aku dh tutup sebb nak g mandi .
Aku nih mls sket nk mandi klau aku kt umah mk lang aku lh =="
KAdang2x smpai 2 HARI aku x MANDI tau .
HAHAHAHA....

Tengah hari tuh mk lang aku buat PRESENTATION (betul ke aku eje ???)
Untuk Birthday Pak Lang aku .
Party dia waktu mlm lepas dia blk dalam pukul 7.30 p.m .

Petang tuh Aku men GAME kat KOMPUTER plak .
Nak tau GAME ape ???
GAME PlANTS VS ZOMBI .
Kebudak budakkan en ???

Pastuh aku men CARROM kt tepi umh Mak Lang aku nih .
Klau korng nak tau .
Budak2x kt sini umur jewr ats aku .
Tpi , dorang x reti men CARROM .
Dorang x tau cra sebenar men CARROM .
Aku men ngan sedare perepuan aku pun PANAS sebb dia dh lh x reti men .
Main acm CIPAN jewr .

Habis aku men CARROM ngn sdare aku , aku men ngn budak2x kat sini plak .
Aku kalah lwn ngan sedare aku sebb dia x reti men pastu dengar cakap orng yang lgi x reti men .
 Aku men ngan bdk2 kt sini ngn sdare aku .
First dorang LAT TAI LAT TALI TAMPUM .
Pastu g msk Lubang .
Memang dasar x reti men kan dorang ???
Aku men je lah .
Aku perhatikan cara dorang men .
Tengh syok ain ade plak MINAH INDIA nih .
Dia jalan pegi PIJAK jewr PAPAN CARROM tuh .
Nasib bek mak dia ade .
Klau x aku dh LIBAS dia ngn BOLA PUSAKA .
Tapi mak dia pn sme gk .
X reti DIDIK anak .
Panas jewr aku ngn dia .
Sabo je larh =="
Tengh syok2x men , datang lah kluarga BELAH PAK LANG aku datang .

Lepas kluarga belah Pak Lang aku datng .
Dorang dtng awal sebb nak TOLONG MAK LANG Aku siap kan PRESENTATION tuh .
Kitorang STILL men lagi .
Spai dekat AZAN MAGHRIB .
Aku je lah men .
Sedare POMPAN aku x men .
Sebb dia nak g MANDI KASI WANGI .
Ye larh , NAk smbt BIRTHDAY PAK LANG Aku .
Maksud aku AYAH dia .

Time aku ngh men and dorang kat dalam UMAH tuh wt PRESENTATION .
Aku ngn MEMBER aku kat cni bukan nmpak sangt sebb GELAP .
Nasib baik lh mata aku nih mata BIONIK .
Ade lah nmpak sikit .
Lepas tuh LAMPU mula BERCAHAYA ALHAMDULILLAH .
Boleh men ngn BERSEMANGAT .
PAstuh MAK LANG aku surh msk UMAH .
Sebab dh MAGHRIB .
Aku tinggal kn EMBER aku dua orang tuh men CARROM .
Aku PK dorang nk men .
Rupanya dorang pn x nk men .
PAstuh kitorang suma blk lh uh msng2x .
Aku msk umh aku cari FON dlu .
Aku cri x lma sangt .
Pastuh aku duduk jp lyn SPONGEBOB SQUAREPANTS kat ASTRO 612 .
Besssstttt...........

Pastuh kitorang tengk NARUTO SHIPPUDEN .
TERBAIK~
LAmpu mula tutup .
Seuanya lari ke bilik .
GET READY .
Seseorang telah mengetuk pintu rumah .
Semua Lapu , TV dan semua yang BERCHAYA ditutup .
Sedara aku dengan PERLAHAN membuka PINTU .
Dan , Pak Lang dalm KEHAIRANAN .
Kemudian , dia TERKEJUT kerana rami orang yang menyambut BIRTHDAY ya !!!
AHAHAHHA....
Takut x korang ???
Bunyi cam seram je kan ???
ahhaha .

Lepas Pak Lang aku msk dia MENIUP  lilin CAKE .
Dan itulah PERASMIAN makan2x .
SEDAAAAP ~

Okay smpai sini je larh cite dia .
Aku dh x ingat cite dia sangt .

CHAW :) :D XD
Moga Ketemu Lagi Ya

                                                                                                                                 HASWAN SYAKIER

No comments:

Post a Comment