Monday 26 December 2011

Di NGORAT Budak Kampung ??? (Part 2)

HYE , PEACE .
Sihat you guys ???
Dah makan ???
Aku blm mkn lgi :'( .
Herm....

Hari nih aku nak cite sambungan cerita pasal kawan aku .
Yang nama dia ELINA NATASHA tuh .
Ingt x ???
Ni aku nak cite Part 2 plak .

Kawan aku nih TERLEBIH CUN .
Sampai nak klua rumah pun ada JEJAKA - JEJAKA yang MENGORAT dia .
Glew lah .
Sampai budak KAMPUNG pun CAIR dengan dia .
TERBAIIIK !!!

Tapi dia wat DODO jer ngan budak KAMPUNG tuh .
Sebab dia suka kat sorang member aku nih .
Nama dia DANISH JOHARI .
Dia nih KETUA PENGAWAS sekolah aku 2011 .
Nih Gambar dia Yang Tengah BerPuitis
Handsome kan dia ???

Dia nih nak kata kan PANDAI memang PANDAI .
Sebb tuh dia dpt 5A .
Aku pun  tau mcm mna member pompan aku yang nama ELINA .
Boleh sangkut kat dia .
Pelik aku .
Tapi DANISH nih x ska kat ELINA .
Bertambah runsing aku .
ARGH !!!!

Sambung cita blk .
ELINA nih dia nih nak kata kan GEDIK ada lah sikit .
Tpi cm neh dia blh kena NGORAT ngn bdk KAMPUNG ???
Pelik~

OK lah BYE .
Tuh jer aku nak cite .
Ni Part Last .
Dah  de Part lgi dh .

OK BYE !!!
MOG KETEMU LAGI 

                                                                                                                                 HASWAN SYAKIER

No comments:

Post a Comment